pátek 8. března 2019

Pro Vaši inspiraci...




Šátek Smooth Move (design Stephen West)
příze: Fyberspates Vivacious 4 ply Slate, Denim a Malabrigo Sock Cote d´Azure

8 komentářů:

  1. Vypadá úžasně. Snad si také někdy modrý upletu, ten mi opravdu chybí.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Vlněnky, nádhera.Musím ho taky mít.Vím, že ohledně upletení množství šátků se vám nevyrovnám, pletu patnáctý.Přeji krásný víkend a nádherné pletení, které já miluji od 13let a je mi 67.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě není potřeba se porovnávat a soutěžit:-) Důležitá je radost, kterou pletení přináší nám a obdaorvaným:-) Užijte si pletení Smooth Move:-)

      Vymazat
  3. Teda ten je skvělý, mám tu denim i slate a pořád jsem je nebyla schopná nakombinovat a napasovat na velký jarní KAL. A tohle je přesně to, co z nich potřebuji jen zatím ;-) nemám tu temně modrou. A na KAL budu muset vymyslet něco jiného :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Lze koupit u Vás český návod?

    OdpovědětVymazat