pondělí 18. března 2019

Podcast Povídání s Vlněnými sestrami - Epizoda 1



Srdečně Vás zveme ke sledování první epizody našeho nového formátu na Youtube - podcast Povídání s Vlněnými sestrami!
Pokud se vám zdá, že jsme použily mockrát slovo "kultovní", máte pravdu. Příští díl už určitě tak kultovní jako tento nebude. 
Děkujeme za shovívavost, bylo to naše první živé natáčení a na technické stránce budeme pracovat.

41 komentářů:

  1. Hezký den milé Vlněnky,
    video je super a už vím co bude s klubíčka Laceballu,které čeká na svoji
    příležitost docela dlouho,snad se mně povede šátek Springtime Bandt zrealizovat.
    Zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme rády, že se Vám povídání líbilo:-) Užijte si pletení šátku Springtime Bandit:-)

      Vymazat
  2. Já jsem se celý čas sledování usmívala... děkuji za dobrou náladu :-) Monika Ch.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za super setkání.... já se přiznám, že u poslechu jsem tvořila další taštičku na pletení projekty, ale tempo mojí práce bylo víc než pomalé. Musela jsem sledovat vaše krásné projekty a jenom obdivovat, co jste dokázaly. Těším se na další setkání alespoň v této podobě. J.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za autentičnost a milé moravské hlasy. Ravelry jsem objevila díky vám, na váš blog mě navedla kamarádka, která se s vámi někde potkala. A od té doby někde před cca 4 lety nabralo mé pletení úplně jiné obrátky. Můžete povídat úplně o čemkoli a bude nás to tady všechny bavit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za Vaše milá slova:-) Potěšila nás:-) Moravský přízvuk nejde zapřít:-)

      Vymazat
  5. Milé Vlněnky, opět super nápad, krásně inspirujete další a další pletařky. Pořád si říkám, že šátků mám dost a měla bych plést i něco jiného, ale když vidím tu sbírku u vás, mám chuť nahodit na další…Také už mám objednáno ��
    Vaše povídání jsem si moc užila a těším se na další…Jitka T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme radost, že jste si povídání užila:-) Šátků není nikdy dost:-) Moc Vás zdravíme!

      Vymazat
  6. Nazdar holky, tak video je super... Moc děkuji, že jste na český trh přivedly zahraniční příze. Jako fakt už nechodím do galanterky.... :-) Mam otazku.... jak to, že když jste spolu teměř pořád že se pořád usmíváte...byly někdy nějaká rozepře mezi váma nebo ponorka? :-) Taky bych mooooc chtěla poděkovat za navody které máte na blogu.... Verim ze je postupně dám všechny. Díky vám jsem se přestala bát kruhových jehlic a jiné už do ruky ani nevemu. Fakt moc dikec a jsem vás fanda!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moooc děkujeme:-) Na otázku odpovíme: měly jsme štěstí a taky na našem vztahu pracujeme, ponorka naštěstí za celou nebyla:-) Líbí se nám tvůj pozitivní přístup, to je skvělé:-) Díky, že nám fandíš, toho si moc ceníme:-)

      Vymazat
  7. Dobrý den,
    super video. Sálá z něj taková pohodová atmosféra :)
    Líbilo se mi, když jste u šátků ukazovaly, jak je nosit. Sama moc šátky nepletu, protože pak nevím, jak je okolo sebe mám omotat.
    Ivča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za milou odezvu! Určitě budeme i nadále ukazovat, jak pletené věci nosit:-)

      Vymazat
  8. Milá děvčátka. Uvařila jsem si čaj, v klídku jsem seděla u vašeho povídání a nechávala jsem se inspirovat. Z vašich vln se úžasně plete. Díky za to, že je pro nás nakupujete. Ať se vám i nadále daří. Jaru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za milou odezvu, jsme rády, že jste si čas s podcastem užila:-)

      Vymazat
  9. Milé Sestry, skvělý počin, moc si cením vaší odvahy, bylo to moc fajn vás poslouchat a pozorovat. Krásně se mi při vás žehlilo! Líbilo se mi představení kousků, na kterých pracujete, i upoutávka na podcasty, které inspirují vás - do příštího vysílání Vlněnek budu žehlit u Fruity Knitting :-) přemýšlím, co bych ráda viděla/slyšela, ale zatím jste mě inspirovaly dosatečně :-) jdu objednat Spectru, nerada bych, aby mi návod utekl a mám velkou chuť po dlouhé době zase nahodit. Mějte se krásně, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme! Moc nás těší a objednávku máte nachystanou:-)

      Vymazat
  10. Milé Vlněné sestry, pustila jsem si vás pěkně veliké na televizi a bylo to, jako bychom společně pobývaly v jedné místnosti. Příjemné pletací setkání. Původně jsem chtěla žehlit, ale pak jsem sedla s drobným háčkováním "k vám". :-) Velmi se těším na další díly. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) doufáme, že to nebylo strašidelné:-)))) jsme rády, že jsi s námi háčkovala! Těšíme se příště:-)

      Vymazat
  11. Milé Vlnenky, bola to veľmi príjemná (a dosť predĺžená :-)) obedňajšia prestávka, ďakujem, celý deň je hneď nejaký krajší. Na začiatku bolo trochu cítiť rozpaky, ale to je normálne - hovoriť na kameru nie je nič jednoduché.
    Katka
    Veľmi sa mi páčilo, ako ste ukazovali rozpletené veci - aspoň viem, čo je "in", na čo pracujete(a tiež potešilo ma, že z Lilli Pilli mám hotové viac, ako jedna z vás:-)).
    Z blogu aj z e-shopu je vidno, že pletenie je pre vás obidve viac ako vášeň, ale z tohto videa to bolo cítiť naplno.
    Budem vám držať palce, aby vám plán na podcat vydržal dlho, páčili by sa mi vaše skúsenosti s jednotlivými priadzami, s tým, čo a z čoho sa ako dobre (alebo aj horšie) plietlo.

    OdpovědětVymazat
  12. Právě jsem si s vámi poseděla s hrnkem čaje a ač jsem si myslela, že si také vezmu pletení do ruky, sledovala jsem se zaujetím vaše povídání a ukázky rozpletených projektů. A bylo moc fajn, že jsem si mohla říci - Jé, tenhle šátek jsem s vámi pletla, tenhle návod díky vašemu překladu mám také, a tenhle šátek bych si měla také uplést, je úžasný... Hodinka utekla a bylo to příjemné "setkání". Díky vám oběma, že mám možnost plést z tak nádherných přízí. Ještě, že jste při cestě z Vídně ve vlaku nápad s přízí realizovaly.
    Přeji vám krásné dny.
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za milý komentář:-) Jsme rády, že se Vám to líbilo:-)

      Vymazat
  13. Podcast je skvělý nápad, strávila jsem u něj příjemnou a inspirativní hodinku, i když díky malému synkovi jsem z něj měla asi sedmidílný seriál :)Na vaší práci oceňuju, že prostě jen neprodáváte příze, ale děláte hodně věcí navíc, vytváříte kolem sebe komunitu tvůrčích lidí, šíříte pozitivní náladu....Díky. Leona

    OdpovědětVymazat
  14. Super video, těším se na další. Svetr od SW se mi moc zamlouvá. Pozitivní je i to, ze mohu plést s vámi u TV

    OdpovědětVymazat
  15. Tak až včera jsem se dostala k Vašemu povídání na youtube, uvařila si kafčo a vzala rozpletený svetr do ruky a pustila si Vás :-) jako fakt jo :-) krásně strávená hodinka...jen tak dál, už se těším na další a kdyby se do některého dalšího videa vlezly k představení i další Vaše příze, které nabízíte na e-shopu, nebyla bych proti :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za milý komentář, určitě máme v plánu představovat naše příze, první díl byl takový trochu nostalgický a pak - od toho Stephena toho máme hodně:-))

      Vymazat
  16. Holky super konecne jsem to dokoukala moje holky mi do toho moc kecaji a pak jsem to jeden den vzdala a dokoukala az dnes tak mam 80% zazitek ale zase mozna lepsi ono by me to moc hnalo dal plest a plest a plest ;) a domacnost a rodina by sla steanou. Napady?mozna spolecne pleteni u podcastu? Za me celkove ja jsem nadsena a chtela bych plest vsechno snad se dostanu na PMP do Prahy a konecne vas potkam nazivo ;) hezky den a zdravim do Brna Radana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, jsme rády, že jste si povídání užila:-) Těšíme se na setkání v Praze:-)

      Vymazat
  17. Pro mne (co bych ráda jezdila na pletení v kavárně, a které to tak zoufale kvůli komlikovanému rodinnému programu nevychází) to byl celkem milý virtuální způsob setkání. Ale nad osobní kontakt není :o)
    Máte rozpletené pěkné věci.
    Díky, že jste mi pomohly postavit se na vlastní nohy a dodaly mi odvahu pouštět se po nevyšlapaných cestách do nepřebádaných pletařských končin.

    OdpovědětVymazat
  18. Milé Vlněnky, fakt skvělý nápad, strávila jsem u Vašeho videa velmi příjemnou hodinku s rozpleteným Dextrem. Několik inspirací na krásné šátky. O pletení bych si mohla povídat hodiny a hodiny, bohužel nemám s kým, proto to bylo pro mě velmi příjemné sledovat Vás, jak jste zapálené, stejně jako já. Každý den alespoň jednu řadu. Fandím Vám a ráda sleduji Váš blog. Budu se těšit na Vaše další video. Pletení zdar! Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za milá slova:-) Jsme rády, že jsme Vám mohly dělat společnost, chápeme touhu sdílet pletení:-) Pletení zdar!

      Vymazat
  19. Jako holky.... musím ještě jeden komentář.... To se fakt nedá... Sjíždím video po 4.... a super.... nevím jak to... ale pokaždé se zaměřím na jiné detaily a pokaždém shlédnutí je to pro mě jako poprvé! Káťo... obdivuji tvoje pletení téměř poslepu... to se musím taky naučit! A Heli....u tebe obdivuji zapálenost pro Stephenovy projekty... to je síla... v dobrým samo sebou... věřím, že je jednou zmákneš všechny.... :-)Jen tak dál... jsem Váš fanda... zdraví Janča z Bástru :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee :-) a já si myslela, že už jsem nějaká divná, že na to koukám potřetí :-))))

      Vymazat
    2. Jani, to je od tebe tak milé, fakt nás to moc těší, že se ti podcast tak líbí:-)

      Vymazat
  20. Byla to příjemně strávená a inspirativní hodina! I když vás sleduji na Ravelry i na blogu, bylo zajímavé vidět vaše rozpletené projekty "naživo" a s komentářem. Samozřejmě mě potěšilo, že jich máte rozpleteno několik, klidně začnete další a tím vesele narušujete plán a "frontu". Takže prosím příště zase ukažte, co máte na jehlicích. Bylo by zajímavé podrobnější představování vašich přízí, hlavně novinek, protože i když bych moc chtěla, nemůžu je všechny hned vyzkoušet. Držím vám palce a těším se příště. Gabriela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme, jsme rády, že se Vám povídání líbilo:-) Rozpletené projekty představíme v každém díle, určitě:-) Máme v plánu zaměřit se na jednotlivé příze a podrobně o nich popovídat. Už v příštím díle bude první:-) Děkujeme za držení palců:-)

      Vymazat