středa 13. března 2019

Mira a Samen - nové návody s českým překladem!



Pro českou pletařskou komunitu jsme přeložily další krásný návod - Mira od Justyny Lorkowske.

Originální návod je pleten z příze Malabrigo Mechita odstín Mandragora, verze na fotce je upletena z příze Fyberspates Vivacious 4 ply odstín Tweed Imps.

Pro snadnější pletení jsme pro Vás natočily videa:

zkratka "hp" - hladce pod - technika použitá v návodu



plástvový vzor použitý v návodu


Při pletení využijete také video "Pleteme vzorek do kruhu".

Přeložily jsme také další krásný návod od našeho oblíbeného designéra Stephena Westa - Samen.


Příští týden naskladníme velké množství příze Malabrigo Lace, pro kterou je návod Samen navržen.

Užijte si pletení!

Děkujeme, že podporujete české překlady nákupem příze v našem eshopu!

3 komentáře:

  1. Na Miru jsem měla již dlouho zálusk a vida, kdo si počká ten se dočká! :o)
    Objednáno a už se těším na pletení. Jenom zjišťuji, že se mi seznam -K UPLETENÍ- zvětšuje. Alespoň se má člověk na co těšit, že?
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude z Verdegris krásná:-) Užijte si pletení!

      Vymazat
    2. Svetr upletený, vymáchaný, usušený a jen jsem zírala jak se vytáhl, rukávy vypadaly na nutnost zkrácení, na těle mi delší nevadí. Vynesla jsem ho i tak ven a po několika hodinách nošení se rukávy nějak srovnaly, zkracovat není nutné, vůbec to nechápu. Ten plástvový vzor se dost uvolnil. Obávám se dalšího vyprání, co příze udělá. Helenko, na jakém čísle jehlic jste svetr pletla z Vivacious 4Ply? Já vzala č.4, protože 3,75 nemám, jak je uvedeno na tento typ příze v návodu. A tak krásně se mi z příze pletlo! Na etiketě příze je doporučená síla jehlic 2,5 -3,5, asi jsem měla vzít č.3.
      Mira se pletla moc fajn, ale tenhle obrat jsem opravdu nečekala :o(.

      Vymazat