úterý 3. září 2019

6. výročí Vlněných sester



Výročí je čas ohlížení se zpět a také vyhlížení do budoucnosti....

Při pohledu na poslední rok máme největší radost z podcastu - natáčení nás moc baví a těší nás, že se na naše povídání rády díváte. V naší nabídce letos přibyly značky ITO a Filcolana, z kterých jsme nadšené my i naše zákaznice.
Do budoucna chceme i nadále rozšiřovat sortiment všemi směry - různými typy přízí a cenových relací.
Český trh s přízemi se za poslední rok výrazně proměnil, pro nás je to výzva k neustálé cestě vpřed.


Jako při každém výročí, i tentokrát máme pro Vás připravený "giveaway" - 6 přadýnek nádherné příze Rowan Moordale.



Výherce bude vylosován ze všech komentářů - zde na blogu, na youtube u Epizody 5, na Facebooku a na Instagramu.

Pozornost k dnešnímu výročí je 10% sleva na příze Hedgehog Fibres a SweetGeorgia.
Sleva platí 3. září 2019:-)


V očích mnohých jsme již zavedenou firmou a jistotou na trhu, ale stále jsme firmou malou závislou na přízni zákaznic a o to víc si vážíme Vaší podpory, každého komentáře a objednávky:-).

Děkujeme Vám z celého srdce, že můžeme dělat naši práci ♥ ♥


-

52 komentářů:

  1. Holky gratuluji k výročí. Vaš obchůdek ráda navštěviji bohužel jen virtuálně neb do Brna cesta dlouhá.
    Děkuji za
    - krásné příze, které si díky Vám mi pletařky můžeme koupit.
    - za návody, které překládáte nebo vytváříte.
    - za bezvadné jehlice, které se u Vás dají koupit.
    - za vaše krásné podcasty, které se tak hezky poslouchají.
    - i za Vaše blogy, které pro mě byly, jsou a budou velkou inspirací.
    Přeji Vám další krásné a úspěšné roky s jehlicemi, klubíčky a háčky.
    Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc za krásná slova a přání!

      Vymazat
  2. Moc gratuluji k výročí.. díky vám jsem se naučila plést :) Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Milé vlněné sestry, přeji vám hodně úspěchů a elánu do dalších let, díky moc za všechno, co pro nás pletařky děláte. I díky vám jsem "přežila" své vleklé zdravotní problémy. Srdečně zdravím Dáša Formánková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za milá slova a přejeme hlavně hodně zdraví do budoucích let! ♥

      Vymazat
  4. Děkuji, že jste! Díky Vám jsem se vrátila po letech k pletení, objevila kouzlo kvalitních a nádherných přízí, poznala Ravelry a tím i obrovský svět nádherných vzorů a nápadů. Přeji hodně energie a elánu a stále spokojené zákaznice. Marie Neubauerová

    OdpovědětVymazat
  5. Milé sestry vlněné, vrátily jste mi mou pletařskou vášeň a lásku, díky vám jsem objevila netušené pletařské možnosti, díky vám jsem ztratila čas na knihy, neboť častěji vezmu do rukou jehlice, díky vám nacházím inspiraci ve skupině stejně vášnivých pletařek a na Ravelry, děkuji za vaše videa a milé podcasty. Jsem ráda, že jste a přeji neutuchající zájem jak váš, tak nás zákaznic.
    Mějte krásně propletené dny.
    Alena

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Helenko a Katko, k vašemu výročí vám přeju nejen hodně spokojených zákaznic, ale hlavně, ať jste spokojené vy samy.....Hodně jste mě toho naučily a doufám, že ještě naučíte :) Držím vám palce a děkuji. Leona

    OdpovědětVymazat
  7. To už je fakt šest let? Tak to musím vzpomenout na první setkání... v kavárně u tří ocásků, kam jste přijely vy dvě a dvě kartonové krabice přízí ňuchňacích na dotek a neskutečných barev....

    OdpovědětVymazat
  8. Milé Vlněné sestry, moc gratuluji k výročí. Děkuji za všechnu vaši práci - blog, který pravidelně sleduji, e-shop, kde nabízíte krásné příze, pomůcky k pletení a neuvěřitelně rychle odesíláte objednávky, showroom, který jsem už několikrát navštívila a vždy jste mi poradily při výběru té vlněné krásy, videa, ze kterých čerpám, když si nevím rady a podcasty, při kterých vždycky relaxuju a hrozně se těším na další díly. Je nás pět sester a tři pleteme. Čtvrtá háčkuje a pátá se třeba taky připojí. Minule jsem objednala pro sestru Malabrigo rastitu na čepici (ještě nikdy neměla přizi od vás) a byla tak nadšená, že už vybírá další. Přeji všem vaším aktivitám úspěch a hodně radosti z pletení. Pavlína Červinková

    OdpovědětVymazat
  9. Milé Vlněnky, gratuluji k výročí blogu! Ráda k vám nakukuji, a až dnes jsem zjistila, že kromě blogování také máte podcasty, tak už vím, co bude dnes večer na programu... dlouho jsem nic pořádného neupletla - a byly doby pletených sukní i kabátů s norským vzorem - ale já zase začnu, slibuju! Tak hodně radostných oček, Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, pěkně si užijte podcast a hodně u toho napleťte:-)

      Vymazat
  10. Moc gratuluji ke krásnému výročí! Díky za tak úžasný výběr značek, vždy se těším na novinky a jejich úžasné fotky! (a zmiňuji pro inspiraci do budoucna např. The Fiber Co., mrk mrk :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za ocenění:-) Fiber Co.také obdivujeme, ale cenově se na český trh asi nevejde (smutný smajlík:-)

      Vymazat
  11. Gratuluji k výročí a přeji Vám hodně nových úlovků a nápadů. Jaru

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Helčo, milá Katko, veliké blahopřání k vašemu výročí :-) Jste skvělé! A vypadáte čím dál líp :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za milá slova, nevíme jak vypadáme, ale na fotkách se snažíme!:-))

      Vymazat
  13. Milá Katko a Helčo, díky Vám za všestrannou pletařskou osvětu. Povedlo se Vám pozvednout kulturu ručních prací ve střední Evropě. Zpopularizovaly jste u nás pletení, propojily několik pletařských generací, přinesly jste na trh příze i pletací pomůcky nevídané kvality, díky představení Ravelry jste nám otevřely bránu do celosvětové pletařské a háčkařské komunity. A hlavně: rozdáváte radost a odbouráváte náš stres. Ať se Vám daří i nadále, fandím Vám a mám Vás ráda. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Elen za krásná slova, to nás moc těší:-)

      Vymazat
  14. Milé sestry, všechno nejlepší k výročí přeji a do další šestiletky zdraví, rodinnou pohodu a pěkně vypletené nápady.
    Já to už oslavila včera, objednávkou :D
    Jsem ráda, že Vás máme :)

    OdpovědětVymazat
  15. Přeji krásné výročí, ať se Vám daří, jste prima dvojka a pletete nádherně

    OdpovědětVymazat
  16. Srdečne blahoželám. Aj ja pletiem vďaka vám. Barbora Zavarská

    OdpovědětVymazat
  17. Milé Vlněné sestry, gratuluji k výročí a přeji ať dál přinášíte pohodu a inspiraci... Monika Ch.

    OdpovědětVymazat
  18. Blahopřeji k výročí, děkuji za super inspiraci, rozšiřování pletacích obzorů v Česku a za tu odvahu se do takového podnikání pustit. Přeju, ať stíháte držet krok s trhem a ať řady zákaznic i zákazníků stále rostou! Adéla H.

    OdpovědětVymazat
  19. Jste úžasné. Každý rok jsem překvapená, když vymyslíte další skvělou novinku a přivezete do ČR další a další zajímavé kvalitní příze. Všechno nejlepší k výročí! Vaše fanynka Petra

    OdpovědětVymazat
  20. Blahopřeju! 6. výročí jsem včera oslavila objednávkou u vás a už se na ni těším. Ať vás práce pořád baví a naplňuje a dávejte na sebe pozor - mám moc ráda právě ten "lidský" rozměr menších internetových obchůdků. A toho je u vás díky vám dvěma bohatě. Je to dobře. LucieHa

    OdpovědětVymazat
  21. Milé vlněné sestry, gratuluji Vám k výročí. Pletu už snad od mateřské školky (40), ale to co jste Vy dokázaly to já se budu učit snad dalších čtyřicet let - to nemůžu - objevila jsem skvělé učitelky, skvělé vlny, skvělé návody. Moc vás obdivuji a přeji hodně úspěchů do dalších let Marcela Čapounová.

    OdpovědětVymazat
  22. Milé Vlněné sestry, i já se přidávám k přání a gratulaci k 6. výročí. Díky vám jsem poznala nádherné přírodní příze, úžasné návody na Ravelry a inspirativní společné pletení - KAL. Ale za jednu věc jsem vám neskutečně vděčná - že nemusím mít špatné svědomí, když mám rozpletených několik věcí najednou. Ať žije "svobodné nahození". :-) Jitka Kopiary

    OdpovědětVymazat
  23. Jste skvělé, inspirativní ženy! Díky vám jsem se vrátila k pletení, naučila se s vámi nové techniky a propadla luxusním přízím. Můj život se stal díky tomu ještě krásnějším! Ať se vám daří. Veronika Rybníčková

    OdpovědětVymazat
  24. Hodně radosti a pohody do dalšího konání a díky za tipy.Jana

    OdpovědětVymazat
  25. Krásné výročí!! Nemít malé mimi tak se za vámi určitě do krámku rozjedu :-)
    Jana Vítová

    OdpovědětVymazat
  26. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  27. Gratuluji k výročí. Ať se vám i nadále daří. :-)

    OdpovědětVymazat