čtvrtek 24. listopadu 2016

Videoseriál:-)

S malým zpožděním z technických důvodů vkládáme další pokračování našeho videoseriálu :-) Věnujeme se v něm zajímavé pletařské technice - sešívání žerzeje, anglicky grafting nebo také kitchener stitch. Lícový žerzej se touto metodou dá sešít téměř neviditelně - pojďte se s námi naučit toto kouzlo:-)




Postupujeme takto:
Oba kousky pleteniny, které chceme sešívat si zorientujeme lícem nahoru a jehlicemi k sobě. Do jehly si navlékneme přízi.
*1) na dolní jehlici vložím jehlu do oka jakoby hladce, sejmu oko, do druhého oka na této jehlici vložím jehlu jakoby obrace, oko nechám na jehlici.
2) na horní jehlici vložím jehlu do oka jakoby obrace, sejmu oko, do druhého oka na této jehlcii vložím jehlu jakoby hladce, oko nechám na jehlici* opakuji až do konce.

4 komentáře:

  1. Video opět krásné, mám to ráda. jsem stará pletařka, úmyslně píšu stará a ne zkušená...., spoustu věcí musím spíše vidět než jen číst....Nojo, pomalejší myšlení ve stáří. Trápím se nad jedním vzorkem, heringbone stich, snad jsem to dobře napsala...Moc se mi líbí šály, ale mám to nějaké utažené, nevím, kde dělám chybu, a kroutí se mi to, nepomůžete ???? Jednou, nespěchá to...Video by bodlo....Hezký den a hodně zdraví všem. Milada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přání Vám splníme co nevidět:-) Včera jsme natáčely video k nákrčníku Herringbone, brzy zveřejníme:-) Šálu se vzorkem Herringbone natočíme také:-)

      Vymazat
  2. No panečku! Včera večer jsem narazila na termín kitchener stitch a říkala jsem si, že se na to musím někde podívat. Plníte přání dřív, než jsou vyslovena :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mi náhoda:-) Jsme rády, že to tak hezky vyšlo:-)Moc zdravíme!

      Vymazat