pondělí 28. listopadu 2016

Vánoční večírek!




 
Srdečně zveme na předvánoční setkání v brněnské kavárně Park Lane - 10.12. 2016 od 14:00!

Na programu kromě pletení a povídání bude také společné focení našeho podzimního
 Knit Along - Meadow Grass!

Prosíme - pokud zvažujete účast na setkání, napište nám komentář, dle ohlasů budeme dělat rezervaci:-) Děkujeme:-)
Těšíme se na společné chvíle u pletení a dobré kávy:-)

28 komentářů:

  1. Ahoj holky, ráda bych dojela, těším se! lenka K.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj holky, hlásím se, také bych ráda přijela :-) Míša Jahoda

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se hlásím a těším se. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Lístky na vlak už mám koupené asi měsíc, moc se na vás těším!
    Alena K.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, taky se hlásím, že dorazím :-) Kateřina A.

    OdpovědětVymazat
  6. Doufám, že pojedou vlaky... Jinak budu muset přijít pěšky :-) Těším se!

    OdpovědětVymazat
  7. jsem častou návštěvnicí Vašich stránek a tak přijedu se ráda s Vámi osobně seznámit. Dana

    OdpovědětVymazat
  8. Tak já bohužel ne. Útěchou mi je jedině to, že budeme tou dobou na horách, což je taky fajn program. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, Zuzko, že ti to nevyjde. Užij si to na horách!:-)

      Vymazat
  9. Já bohužel taky ne,i když jsem se moc těšila.Půjdu s vnukem do divadla na Mery Poppins.Přeji vám všem hezké setkání u pletení a budu se těšit někdy příště na viděnou.Helena Hájková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TO nás mrzí:-( ale užijte si krásný zážitek v divadle:-)

      Vymazat
  10. Přijdu :-) - Katka. K.

    OdpovědětVymazat
  11. Můžu taky? Ráda bych vás poznala. Magda Popelová

    OdpovědětVymazat
  12. To mě mrzí, ale do Brna jedu 8.12. Tak snad někdy příště :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že ti to nevyjde, Zdeni. Těšíme se na příště:-)

      Vymazat
  13. Ráda bych Vás poznala osobně, ale snad někdy jindy, mám službu.
    Magda G.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba Vám vyjde letní pletení v parku:-) Mějte se hezky!

      Vymazat