pátek 4. září 2020

7.výročí Vlněných sester


Máme velkou radost, že můžeme oslavit 7 let fungování eshopu a 3 roky, kdy se s Vámi setkáváme v showroomu:-) Děkujeme!

Při pohledu zpět máme radost, že jsme na český trh přivezly dánskou značku ISAGER, staly jsme distributory francouzské příze De Rerum Natura a rozšířily nabídku stávajících firem o nové báze přízí.

Stále se k nám přidávají nové  zákaznice, které objevují krásné materiály a kouzlo pletení z přírodních materiálů...

Moc nás baví natáčení podcastu a letos nově i online večírky s pletením, které byly pro nás jednou z mála pozitivních věcí na karanténě:-)

Jako při každém výročí i tentokrát máme pro Vás připravený "giveaway" - kolekci luxusních přízí firmy Kremke.


Výherce bude vylosován ze všech komentářů - zde na blogu, na Youtube u 14. epizody našeho podcastu (vyjde v úterý),  na Facebooku a na Instagramu.

Pozornost k našemu výročí pro všechny naše zákaznice je poštovné zdarma v pátek 4.9.2020:-)

Moc si vážíme Vaší, každého komentáře a objednávky:-)


Děkujeme Vám z celého srdce, že můžeme dělat naši práci ♥ ♥











19 komentářů:

  1. Milé vlněné sestry, mockrát gratuluji k magickému výročí. Ať to spolu šťastně a úspěšně fungujete aspoň do 77 let vašeho věku :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Katko, milá Helčo, všechno dobré k vašim společným vlněným narozeninám! Ať se vám daří! Těším se zase někdy na viděnou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme, těšíme se, až se potkáme:-)

      Vymazat
  3. Ráda Vás sleduji a těším se na důchod. Pak budu mít spoustu času a začnu konečně plést. Tak sestry moje oblíbené vydržte. Já také musím. Mám to za 11 let. Dělám si srandu. Moc Vám fandím. Monika

    OdpovědětVymazat
  4. Každý rok překvapujete svým přívalem novinek, ať už z oblasti přízí, pomůcek, akcí nebo na youtube. Hodně zdaru do dalších let! Petra, Brno

    OdpovědětVymazat
  5. My ďakujeme Vám, že dávate do svojej práce srdce. Podcasty sú skvelé! Všetko najlepšie! Barbora

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji Vám k Vašemu výročí hodně dobrých nápadů a samé milé zákaznice. Jsem moc ráda, že jsem Vás objevila, můj volný čas dostal nové směřování a skvělý impuls. Přízí mám na milion projektů a je to prostě nová závislost. Majka, Říčany

    OdpovědětVymazat
  7. To už je 7 let? Toto letí....už jste stálice na českém poli...je to paráda, že se tak dlouho držíte! Je to známkou toho, že to děláte dobře a s láskou. Každý podcast, článek na blogu či novinky v eshopu je relax. Děkuji!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme za Vaše milá slova:-)

      Vymazat
  8. Musím k Vám zas vyrazit. Oblazit duši. Je to radost, co děláte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijeď, Leni:-) Rády tě uvidíme...a děkujeme:-)

      Vymazat
  9. Blahopřeji k šťastnému výročí a přeji,ať se daří i nadále a samé spokojené zákaznice :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme:-) Můžeme poprosit o jméno, abychom Vás mohly zařadit do slosování?:-)

      Vymazat
  10. No tak tohle je parádní! Kdybych i já takto dokázala zužitkovat čas. Na jaře jsem si na to nenašla ani trošku času. Řešila jsem totiž své podnikání, které se ze dne na den utlumilo kvůli vládním nařízení. Bylo to velmi stresující období, proti kterému jsem začala aktivně bojovat za pomocí CBD olejů z cibdol.cz

    OdpovědětVymazat