středa 21. srpna 2019

Malý podzimní KAL s Vlněnými sestrami - pleteme pro něj!

Foto: credit Jared Flood

Srdečně Vás zveme k našemu letošnímu podzimnímu malému KALu!
Tentokrát jsme se rozhodly věnovat naše jehlice a náš čas našim blízkým - našim mužům - může to být manžel, kamarád, přítel, bratr, syn, dědeček, tatínek..... prostě ten pravý chlap, pro kterého chcete plést:-)

Těšíme se na nápady a společné pletení!


Inspiraci pro návody budeme hledat opět na Ravelry - zde najdete vyfiltrované svetry pro muže dospělého věku:-)

Krásné svetry navrhuje Jared Flood (viz také fotografie nahoře) a nejen on pro krásné kolekce Brooklyn Tweed. Jako pánské svetry se dají pojmout také v současnosti moderní vyplétané svetry se sedly - Jennifer Steingass a další...
Pro koho je překážkou anglický jazyk, najde určitě inspiraci v designech Garnstudia - 
https://www.ravelry.com/designers/drops-design


Z našich přízí jsme připravily výběr v Malabrigu Rios:


Dá se použít příze Loch Lomond:


Felted Tweed DK:

 
Léttlopi:

Budeme nadále doplňovat barevnice i skladové zásoby:-)

A co budou plést Vlněné sestry?
Katka pro svého manžela svetr Sawyer od Julie Hoover z příze Loch Lomond Bio.


 


Helča plete pro manžela svetr Riddari od Védís Jónsdóttir z příze Peruvian Wool (bude naskladněno). 




Těšíme se na Vaše nápady a projekty - můžete se těšit na slosování o zajímavé ceny:-)

5 komentářů:

  1. Pletení pro NĚJ je skvělá věc, pokud máte doma příznivce ručního pletení. To bohužel není můj případ. Vrcholem "milosti" mých mužů (manžel a syn) bylo loňské pletení nákrčníku pro syna a letošní upletení ponožek pro manžela. Držím vám všem palce, aby vaši muži pletené kousky ocenili.

    OdpovědětVymazat
  2. Mega super projekt ktery me totalne natchl!!a jeste muj vysneny sedlovy svetr!!.To si musim uplest azvlasnout obroskou vyzvu ,kdyz jsem dokazal se naucit norske vzory ,bumerangovu patu,raglánek a další. DIKY VLNENÉ SESTRY

    OdpovědětVymazat
  3. Dobry den, super napad, mozna ze dostane manzel take darek, i kdyz svetry moc nenosi, uvazuji o felted tweed, neni kousava? Nasla jsem svatr navrzeny na brooklin tweed, je mozne nahradit touto prizi? Jeste jedna otazka, kolik ma asi spotrebu na pansky svetr pleteny hladce velikost ne moc velka:-) dekuji za odpoved Marketa

    OdpovědětVymazat
  4. Loni jsem drahé polovičkce pletla kromě ponožek i svetr. Dostal ho od Ježíška. Letos to budou opět ponožky neb víc z časových důvodů nestíhám. Vlastně nejenom z těch časových. Moje drahá polovička totiž svetry moc nenosí. Čepice mu stačí jedna, zato ponožky nosí docela rád. A tak jsem zavedla v roce 2015 takovou tradici. Každý rok pod stromeček jedny pletené ponožky. Letos budou v podzimních barvičkách. Dětské mám již upletené a teď mě čekají dvoje dámské (já a moje mamka) a dvoje pánské (manžel a můj otec).
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojte maminy, děkuji moc za velice zajímavé príspěvky. Já bych teď někdy chtěla pořídit svému muži nějaký hezký svetr , ale zatím moc nevím odkud. Poradili byste mi prosím? Děkuji moc za odpovědi. Petra Panská

    OdpovědětVymazat