pondělí 29. dubna 2019

Dvě zprávy!


 Blíží se vydání již 8. čísla předního současného magazínu o pletení - magazínu Laine! Jako vždy nabité číslo - 140 stran, 11 návodů (Justyna Lorkowska a jiní), rozhovor, recepty, cestování. Časopis je v angličtině. Časopis vyjde na konci května.
Přijímáme předobjednávky na emailu: info@vlnenesestry.cz.



Srdečně Vás dále zveme ke sledování druhé epizody našeho podcastu Povídání s Vlněnými sestrami! Dozvíte se v ní o naší návštěvě veletrhu v Kolíně nad Rýnem, co pleteme a co jsme dopletly, co je to KAL a čím nás fascinuje Marie Wallin!  


5 komentářů:

  1. Milé... <3 Že se vám povedlo nakoupit u ITO, je naprostá paráda.! Kdysi jsem si tu přízi kupovala u Laufmasche ve Vídni, jenže obchůdek je, žel, zrušen. Dám Vám tip do budoucna: Shibui. Ta se v Laufmasche také dala koupit. Z kvalitnější příze jsem doposud nepletla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Elen, díky za komentář :-) To nás moc mrzí, že Laufmasche zavřeli!

      Vymazat
  2. Taky, taky. A už je to nejmíň rok, možná i dva. Podle toho, co jsem četla na webu, majitelka umřela... :-(

    OdpovědětVymazat
  3. To není fér, nestačila jsem se zatím ani dost pokochat číslem 7 ani z něj nic uplést (a mám v plánu minimálně 4 věci) a už další.....:)

    OdpovědětVymazat