úterý 11. prosince 2018

Malý KAL - pleteme s Jennifer Steingass!


U konce je také nás "malý podzimní KAL", jehož téma byly svetry od americké designérky Jennifer Steingass. Přestože jsme rozeslaly desítky překladů návodů, upletených projektů z našich přízí se sešlo několik - o to víc si vážíme těch, které do toho šly a nebály se toho. A také děkujeme všem, kdo si zakoupily  příze v našem eshopu, čímž podpořily vznik překladů i dalších KALů - děkujeme!

Zde jsou krásné svetry upletené v rámci tohoto KALu:

Starfall ze Semilly Melange

Arboreal z Bio Balance

Arboreal z Malabriga Rios (Pearl a Sunset)

Fern&Feather z Malabriga Rios (Plomo a Valentine)

Arboreal z příze Rowan Felted Tweed

Vintersol z příze Malabrigo Rios (Frank Ochre, Cowboy, Whole Grain)

Arboreal a Dreyma - Malabrigo Rios
Arboreal z příze Felted Tweed 

Vlněné sestry uplety:
Fern&Feather z příze Malabrigo Rios - Hollyhock a Valentine

Starfall z příze Semilla Melange


Protože se do slosování přihlásilo tak málo pletařek, rozhodly jsme se odměnit všechny:-)), každá dostane malý dárek!



Již teď překládáme a chystáme jarní KALy a těšíme se na další společné pletení!
Překlady návodů na svetry Starfall a Arboreal (pokud je autorka nevyvěsí na Ravelry) budeme nadále zasílat proti potvrzení, ale již jen našim zákaznicím, které si u nás kupují i příze. Děkujeme za pochopení.


3 komentáře:

  1. Moc jsem si pletení užívala a návody v češtině, které jsem díky vaším překladům získala, se mi zajisté hodí i k dalšímu pletení. Jsem za to moc ráda, protože anglicky neumím, ale zkouším se poprat i s návodem v Aj, k tomu mne popostrkuje touha uplésti i další kousky :o))).
    Moc děkuji za vaše skvělé KALy a těším se na jarní.
    Alena

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Starfall mě láká moc a moc, tak jsem ráda, že se k němu dostanu v čj i později :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Wau, tie svetre sú nádherné. Veľká škoda, že nemám trpezlivosť na pletenie, radšej háčkujem. Ale naozaj veľký obdiv všetkým, ktoré ste to dokázali upliesť :)

    OdpovědětVymazat