pátek 4. května 2018

Pro Vaši inspiraci....Rebel






Pro Vaši inspiraci...šátek Rebel (design Lesley Anne Robinson)
1 přadeno Malabrigo Mechita Frank Ochre a 1 přadeno Manos del Uruguay Fino Steel


6 komentářů:

  1. Nádherný!! Já se pořád opakuji jak tady vždy vzdychám na Vašimi šátky, ale on je jeden hezčí než druhý a já mám asi na šátcích závislost. Zrovna jsem dokončila druhou barevnou variantu Laurélie a marně přemýšlím co nahodit.
    Krásné dny přeji.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlásím se taky k závislosti:-) Mám jich upletených hodně a pořád se mi líbí další a další..Také Vám přeju hezké dny!

      Vymazat
  2. Děkuju, Jarko:-) Taky zdravíme:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Co tak založit nějaký klub anonymních závisláků na šátcích? Já bych se hned přihlásila. Zdravím ostatní stejně postižené!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by byl početný klub:-)) Zdravíme stejně závislou:-)

      Vymazat