čtvrtek 4. prosince 2014

O přízi Jawoll

Tímto příspěvkem začínáme nový seriál na našem blogu, jehož cílem by mělo být podrobněji představit příze dostupné v našem eshopu
Začínáme s univerzální a velmi nejen Vlněnými sestrami oblíbenou přízí Jawoll.


Jedná se o původně ponožkovou přízi ve složení 75% vlna, 25% polyamid. Tloušťkou se řadí mezi příze označované jako "fingering", pleteme tedy na jehlicích 3,5 - 4. Klubíčko o váze 50 g má návin 210 m. Většina klubíček má v sobě ukrytou špulku s vytenčenou přízí, která má sloužit k pletení zesílené paty u ponožek. Krásně se dá využít např. na vyšívání.



Příze Jawoll se dá označit za velmi univerzální. Lze ji použít na pletení šátků, šál nebo např. halenek, svetříků.


Šátek Shaelyn

Nákrčník September Circle


Krásně také poslouží jako doplňková příze pro střídání pruhů s některou samovzorující přízí. Hodí se ke všem přízím tloušťky "fingering" - Mille Colori Socks&Lace, Jawoll Magic Dégradé, Jawoll Magic, Zauberball, Crazy Zauberball.

 
 Šátek Metalouse

 Šátek Metalouse

 Šátek Life on Sundays (s přízí Lanitium Ex Machina)

2 komentáře:

  1. Děkuji za článek, pro mě je špulka objevem roku. Fákt tam je, musela jsem to hned jít zjistit, netušila jsem. :DDD

    OdpovědětVymazat
  2. Hned jsem se šla podívat, jestli tam tu špulku mám, jak Lucka:-)))
    Byla tam!
    Vááánoce už včil, se picnu:-))

    OdpovědětVymazat