středa 3. října 2018

FAQ - často kladené otázky!




Sepsaly jsem na jedno místo často kladené otázky, se kterými se na nás obracíte:-)

Jak si můžu koupit příze u Vlněných sester?
Příze a všechno ostatní zboží si můžete koupit buď v našem eshopu přes on-line systém nákupu nebo v našem showroomu osobně.
Zboží vozíme na prodej také na některé akce, např. PPM

Můžu poslat objednávku přes email nebo Facebook nebo vám zavolat?
Objednávky přes email, telefon nebo Facebook nepřijímáme, děkujeme za pochopení. Je třeba zboží objednat přes náš eshop.

Mohu si zboží u Vás rezervovat, stáhnout, dát bokem?
Rezervace přes email, telefon nebo komentáře na blogu či Facebooku nepřijímáme. Jediná možnost rezervace je rezervace zboží dopředu při předobjednávce. Tzn. pokud si u nás předobjednáte nějaké zboží, v momentě, kdy máme zboží skladem, vytvoříme Vám na něj rovnou fakturu a zboží tak máte rezervované (za tímto účelem je třeba mít v našem eshopu registraci).

Co mám dělat, když nemáte barvu nebo množství příze, kterou potřebuji pro svůj projekt? Budete ještě objednávat např. Rios?
Zboží stále doplňujeme podle aktuálních potřeb našeho eshopu a našich zákaznic. Pokud potřebujete jiný odstín nebo množství, neváhejte napsat na náš email: info@vlnenesestry.cz, zboží se pro Vás pokusíme doobjednat u dodavatele.

Nemáte bokem nějaké další přadena té či oné barvy?
Nemáme:-) veškeré skladové zásoby, které máme, jsou vystavené na eshopu.

Jak zboží zasíláte?
Nabízíme několik možností dopravy - podrobný přehled a ceník naleznete zde.
Proč neposíláte balíky na Slovensko?
Na Slovensko balíky bohužel nezasíláme z důvodu znění zákona o odpadech č. 79/2015.

Jak mohu zaplatit?
Svůj nákup v našem eshopu můžete zaplatit převodem na účet, prostřednictvím platební brány PayPal, GoPay nebo formou dobírky.
V showroomu je možné platit kartou nebo hotově.
Balíčky odesíláme po připsání peněz na náš účet, nemusíte nám tedy posílat potvrzení z banky, odeslání se tím neurychlí.

Potřebuji se o něčem poradit - jak vás mám kontaktovat?
Dotazy ohledně přízí, eshopu, objednávek a dalších směřujte na email: info@vlnenesestry.cz , Messenger Vlněných sester (nikoliv náš soukromý Facebook, děkujeme) nebo telefonní čísla: 724 294 569, 777 281 756  - Vaše dotazy rády odpovíme v pracovní dny mezi 8 - 17h.

Koupila jsem si jehlice a drhnou mi, nejdou mi našroubovat…
Pokud máte nějaký problém s jehlicemi, napište nám na email, pošlete případně fotku, vždy se snažíme zboží vyreklamovat k vaší spokojenosti. Reklamační postup je popsán zde.

Nelíbí se mi barva příze - mohu zboží vrátit?
V souladu s právním řádem České republiky máte možnost bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce zakoupené zboží vrátit do 14 dnů ode dne převzetí zásilky. Postup zde.

V čem je dobré se u vás registrovat?
Registrace v našem eshopu nabízí několik výhod. Kromě toho, že nemusíte při každém nákupu vyplňovat svoje údaje, máte na druhou a všechny další objednávky slevu 3 %. Prostřednictvím vaší registrace Vám také vystavíme fakturu na případnou předobjednávku.

Co je to Ravelry?
Webová stránka www.ravelry.com je mezinárodní komunitní server, kde jsou k dispozici návody na pletení a nepřeberné množství inspirace k pletení i háčkování. Je dobré mít registraci - můžete si zde spravovat svůj účet, vkládat fotky projektů. Nákup návodů je možný i bez registrace (přes Paypal nebo kreditní kartu)

Nemám PayPal, neumím anglicky - koupíte mi prosím návod na Ravelry?
Bohužel kupování návodů na Ravelry nezprostředkováváme. Doporučujeme požádat někoho v okolí, kdo má možnost platby na internetu a umí anglicky, aby Vám s koupí návodu pomohl.

Koupila jsem si návod na Ravelry, ale je v angličtině - přeložíte mi ho?
Návody bohužel nepřekládáme na žádost, ani obratem, nejsme překladatelská agentura, ale eshop s přízemi:-) Přehled všech návodů, které jsme přeložily, najdete zde. U některých návodů platí, že zákaznicím, které si u nás kupují i příze, posíláme překlad proti potvrzení o koupi na Ravelry, jiné jsou na našem blogueshopu nebo se dá český návod stáhnout po koupi přímo na Ravelry.

Můžete mi příze navinout?
Ano, jako službu pro naše zákazníky/ce nabízíme u přízí, které se prodávají v přadenech, navinutí do klubíčka. Službu nabízíme zdarma v max. počtu 5 přaden z objednávky. Pokud si příze nakupujete do zásoby , doporučujeme skladovat je v přadenech, je to šetrnější. Vracet zboží prosíme nenavinuté, pokud váháte nad barvou a uvažujete o vrácení, nenechávejte si přízi navíjet.

Jaké mi doporučíte jehlice k dané přízi?
Velikost jehlic se odvíjí od techniky pletení - každý z nás plete jinak, jinak utahuje a proto je třeba si uplést vzorek a vyzkoušet. Velmi orientační údaj o velikosti jehlic od výrobce je uveden u každé příze v popisu.







2 komentáře:

  1. Milé Vlněnky, je vidět, že ten život se zákaznicemi musí být pestrý! Díky, že vytrváváte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je každopádně.... bizardní dotazy naštěstí rozhodně nejsou nejčastější:-))

      Vymazat