středa 23. října 2013

Workshop v MC Robátko v Židlochovicích



Včerejší večer trávily Vlněné sestry v Židlochovicích v Mateřském centru Robátko na prvním workshopu pletení.




Co se dělo na workshopu? 
Budoucí pletařsky se naučily nahazovat, taky hladce a obrace, ty zkušené se probíraly anglickými návody a taky zkusily techniku začátku trojúhelníkového šátku...

 ...cinkání jehlic, muchlání klubek, prohlížení odborné literatury a návodů....a taky chvíle ticha plného soustřeďění na ta neposedná klubka.... a pak zase chvíle sdílení nadšení a dojmů z toho, jak to jde a je to super:-)
Jsme moc rády, že jsme se potkaly s Petkou -  a pomuchlaly si šál, který známe z blogu - a s ostatními milými účastnicemi workshopu...

Setkání moc příjemné, tvůrčí, akční.... pro Vlněné sestry velká radost! Díky všem a ať jde všechno hladce!

8 komentářů:

  1. Díky za příležitost k setkání :-) Bylo to moc milé - a klubíčka TAK krásná!

    OdpovědětVymazat
  2. Muselo to být super.....neplánujete něco přímo v Brně? Do Židlochovic jsem se hodně rozmýšlela - já bych jela hned, ale malé děti nedovolily.....Snad jindy, jinde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta Ito, budou dva workshopy v Brně, dnes zveřejníme pozvánku. Děkujeme za přízeň:-). VS

      Vymazat
    2. No sláva! Právě jsem se přihlásila....a budu se těšit na viděnou :)

      Vymazat
  3. Krásná akce!!! Už jen z fotek dýchá taková pohoda :) J.

    OdpovědětVymazat
  4. ach, ach, v myšlenkách jsem byla s Vámi, závist mnou lomcovala, musela jsem se držet kliky, abych z práce neutekla....
    ale bohužel, letos jsem byla v Brně už víckrát než za celý život a v pracovní dny to prostě nejde - je to daleko :(
    tak přeju ještě spousty takových setkání a snad to někdy vyjde

    OdpovědětVymazat
  5. Bylo to vážně fajné. Trénuju hladce, obrace a slibuju, že až budu mít tři děti, budu plést "ostopéro". Díky H.

    OdpovědětVymazat