úterý 23. ledna 2018

První letošní (malý) KAL! - So Faded


© Andrea Mowry
S radostí všechny zveme k letošnímu prvnímu (malému) KALu - společnému pletení svetříku
So Faded od americké designérky Andrey Mowry. Andrea Mowry patří momentálně
 k nejvyhledávanějším designérům - s tak v současnosti moderní metodou prolínání barev (tzv. "fading") začala jako první a její návody jsou v současnosti již dá se říci ikonické.

My Vás zveme k pletení svetříku So Faded - návod naleznete k zakoupení na Ravelry a to i s českým překladem, který jsme pro Vás se svolením autorky připravily.

Co je to KAL?
KAL - neboli Knit Along - je společné pletení jednoho návodu. Společné pletení je především velká zábava, kdy pletařky (pletaři:-) sdílí své pokroky v pletení, fotky, dotazy...

Chci se přidat, co mám pro to udělat?
Je potřeba si koupit návod na Ravelry - https://www.ravelry.com/patterns/library/so-faded

Jakou přízi mám na KAL vybrat?
Návod je psán pro tloušťku příze fingering. Spotřeba je uvedena v návodu pro jednotlivé velikosti s tím, že se dá velmi dobře regulovat tak, že si můžete zvolit jak délku svetru tak délku rukávů. 

Efekt prolínání barev se nejlépe dosáhne s přízemi tzv. speckled (Martin´s Lab, Tieke), ale dá se kombinovat v podstatě jakákoliv příze i jednobarevná, Malabrigo Sock a Mechita, Vivacious 4ply ... doporučujeme si projít barevné varianty projektů na Ravelry. Pro vaše lepší rozhodování jsme také nafotily možné kombinace z přízí z naší nabídky - viz fotky níže.

Jaké použít jehlice?
Obecně nelze velikost jehlic doporučit, vždy záleží na Vaší technice pletení.
Doporučujeme uplést si vzorek.

Nestíhám plést, můžu se přidat kdykoliv?
Ano, přidat se můžete kdykoliv, KAL není závod ani soutěž v rychlosti pletení. :-)
Oficiálně KAL ukončíme na Mezinárodním pletení ve veřejném prostoru 9.6.2018 v Lužáneckém parku společnou fotkou.
Můžete nám posílat fotografie svetříků (upletených z našich přízí) na náš email: info@vlnenesestry.cz.
Na závěr fotografie slosujeme a pro jednu pletařku bude nachystané malé překvapení:-)
 

V našem eshopu najdete mnoho různých variant, pro Vaši inspiraci jsme některé nafotily:


















Varianty Vlněných sester:-)



Těšíme se na Vaše varianty a společnou zábavu!




17 komentářů:

  1. Krásný projekt, budu plést s Vámi .... těším se. Blanka

    OdpovědětVymazat
  2. Moje kombinace by byla jednoznačně Seawead, Seide, Wheat. Ale zkusím se udržet a jenom vám tiše fandit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přesně tuhle kombinaci jsem si právě objednala... a také jsem se chtěla letos držet... a už v tom zase lííítááám :-)

      Vymazat
    2. a koľko gramov ste objednávali ?

      Vymazat
    3. Množství příze záleží na vaší velikosti a také na délce svetru, kterou si zvolíte. Když si rozkliknete odkaz na návod, jsou tam již na první straně před koupením návodu napsané různé údaje - spotřeba dle vleikosti - 38 - 42 by mělo stačit 300 g./ 1200 m.

      Vymazat
  3. Helča má nějaký poklad z Berlína, že? :) Ta spodní modrá je úžasná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš bystré oko! A my dobrou zprávu, bude to další novinka a je na cestě:-)

      Vymazat
  4. To je krása krás. Svetr i příze. Dávám si předsevzetí, že dopletu, co mám rozpletené a ještě jeden a pak se připojím. Tyhle barevné přechody s emi tak líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Jej, to je hezká náhoda - návod jsem pořídila asi před týdnem, a když mi před pár dny přišel update s českým překladem, říkala jsem si, že nejspíš máte něco za lubem :)Tak se těším na společné pletení! Akorát přízi si tentokrát nechávám na zakázku barvit a už mám objednáno, takže nájezd na váš obchod podniknu zase až příště :)
    Ať to jde od ruky!

    OdpovědětVymazat
  6. Musím se někam přihlásit,abych mohla s vámi plést tento kal?Pavlína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemusíte😊, to by bylo v příspěvku uvedené 🙂 jen směle do toho 😋

      Vymazat
  7. Já padám :-) ... tolik krásných kombinací.. Jak mám vybrat jen jednu? Holky jste úžasné provokatérky :-D ...a kdo mi spotřebuje syslírnu? :-)))

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné kombinace, bohužel jsem zaváhala a skoro vše je vyprodano�� Hlavně krásné kombinace z Martins Lab. Milé sestry vlněné, mám šanci, že ještě nějaká klubka přibudou do vašeho eshopu? Kamila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další várka od MArtin´s Lab je objednána, dodání cca 2 měsíce:-)

      Vymazat