středa 22. listopadu 2017

Otevřený showroom - sobota 25.11.2017



V sobotu 25.11. od 10:00 - 17:00 se moc těšíme na otevřený den v našem showroomu! Kromě venkovní cedule, která vás k nám navede, máme řadu dalších překvapení. 

Ode dneška je možné v našem showroomu platit kartou! 

Na sobotu chystáme akci na přízi Wollelfe a košík plný dalších zlevněných přízí!


Těšíme se na všechna setkání!

11 komentářů:

  1. Děvčata, ptám se v souvislosti s názvem "showroom". Kdybych si něco chtěla koupit, nemusím to mít náhodou předem objednané přes e-shop?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odpovím za VS, že nemusíte, ale chci říct, že název showroom k této interpretaci opravdu svádí.

      Vymazat
    2. Čímž jsem se chtěla zeptat sester, proč showroom a ne obchůdek?

      Vymazat
    3. jééé tak to by zajímalo i mě :-)) Obchůdek to vyslovit umím :-))

      Vymazat
    4. Díky! Jdu tam poprvé, tak se těším - na klubka, na sestry, na pletařky, na dopoledne bez dětí :o)

      Vymazat
  2. Elen a Lenko, děkujeme za dotaz, název showroom jsme zvolily z toho důvodu, že "obchod" svádí k tomu, že by měl mít plnou otevírací dobu, čemuž se tím "showroomem" vyhneme. Nemáme a ani v dohledné době nebudeme mít otevřeno od 8 do 18, jako by to bylo v obchodě. Elen - samozřejmě je zde možné si vše koupit, nyní lze i platit kartou - od toho zde jsme a máme tu všechno zboží, domnívaly jsme se, že to bude z našich všech příspěvků zřejmé, kdyby tu bylo to omezení, určitě bychom ho všude inzerovaly.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, díky i tobě za odpověď :o) Já právě nevěděla, zda část zboží neskladujete někde jinde, a v obchodu je pouze po klubku na ukázku. Tedˇ mám jasno.
      Platba kartou je velmi příjemná novinka. Tak v sobotu <3

      Vymazat
    2. Helčo, děkuju, je pravda, že mě napadlo, že to bude kvůli otvírací době. Já jsem si před slavnostním otevřením právě taky myslela, že půjde jen o možnost příze si osahat, porovnat barvy a pak bude potřeba si objednat přes internet...

      Vymazat
    3. Lenko, jakmile bychom napsaly, že otevíráme obchod (i když na vývěsním štítu to máme), pochopitelně by se objevily dotazy ke kratší otevírací době vzhledem k standardním obchodům. Tedy jsme zvolily toto řešení:-)

      Vymazat
    4. Žádná vaše krátká otevírací doba nemůže být tak krátká jako v londýnském obchodu s přízí Honor Parry (https://www.yelp.cz/biz/honor-parry-london), totiž pouze v sobotu 10 až 13 hodin :-)

      Vymazat
  3. Helenko, tak to potom i já chápu....A placení kartou, tak to je vážně skvělé :-))

    OdpovědětVymazat