pondělí 23. října 2017

Malý zimní KAL - pleteme návleky Camp Out Fingerless Mitts



KALů a návleků není nikdy dost! A tak vás zveme k společnému pletení jednoduchých a efektních návleků Camp Out Fingerless Mitts od tante ehm. Anglický i český překlad, který jsme s laskavým svolením autorky udělaly, najdete na Ravelry.

Výběr příze je jako vždy široký - ideální se jeví příze Noro Kureyon (aran) anebo Reggae Ombré (worsted), jejich barevné přechody krásně vyniknou a ty jsme si vybraly my. Ale návod je napsaný i pro tlouštky přízí sport ....


Návod je zajímavý tím, kolik dovedností si na tak malém doplňku člověk vyzkouší:-)

Začínáme provizorním nahozením:



Proužek, který nám vznikne spojíme metodou "3 jehlic":



Dále se může hodit metoda nahození zpětnou smyčkou, až budeme nahazovat oka na palec:



Užijte si podzimní pletení!




20 komentářů:

  1. Tak to je trefa, zrovna o víkendu jsem si tenhle návod uložila do knihovny :-) Takže jdu rozhodně do toho, jen vybrat přízi...
    I.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja sa hlásim :-) skvelé načasovanie, o víkendu som premýšľala, že sa do nejakých pustím, tie podľa vašeho návodu zbožňuje dcéra :-)

    Popozerám z čoho ich urobím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vybrala som nakoniec jednofarebnú priadzu, aj kepráve tieto rukavice by sa hodili v dákom prelive :-) Teda lepšie povedané dcéra si vybrala :-)

      Vymazat
  3. Ještě že je to zimní KAL, tak to bych mohla stihnout o Vánocích. Do té doby musím ještě stihnout uplést několik dárků pro Ježíska. Bohužel podzimní KAL (kterého jsem se chtěla zůčastnit) nestíhám. Jo nápadů je hodně, ale času je málo.
    Tak všem pleteřkám krásné pletení.
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  4. Už jen pro tolik dovedností! Děkuji za skvělou přípravu s videi a inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  5. Opět díky za skvělou inspiraci. Zjistila jsem, že je mám na ravelry už v knihovně, ale zapadly, takže dobré připomenutí. Už jsem vytiskla a pustím se do nich. Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, to jsme rády:-) Na ravelry jsou poklady, které je třeba občas povytáhnout na světlo:-)

      Vymazat
  6. Super, přesně tohle potřebuji. Díky!

    OdpovědětVymazat
  7. Geniální návod a skvělá příprava :-) Jen bych se chtěla zeptat, jestli je možné plést z Malabrigo Mechita poslední variantu, nebo se bude muset upravit počet ok.
    Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mechita je tloušťka fingering, takže bude potřeba jiný počet ok. Jen podotýkáme, že Mechita je na návleky z našeho pohledu jemná příze, zvolily bychom alespoň Arroyo.

      Vymazat
    2. Myslela jsem, že bych použila zbytky, co mám doma, ale nechám si poradit. Děkuji :-)

      Vymazat
    3. Ty bych na vašem místě raději využila na jiný projekt:-)

      Vymazat
  8. Tak ty možná taky zkusím :-) I když plést po jednom návleku bude pro mě hodně těžké :D

    OdpovědětVymazat
  9. A nějaký společný tag pro použití na ravelry bude? Já už jsem si návleky přidala do fronty a ráda se připojím:o)

    OdpovědětVymazat
  10. Dievčatá, vďaka za vybratie super návodu ... jedny bezprstovky ale v skrátenej verzii, inak by ich nevopchala pod bundu, už dnes otestovala dcéra a nahodila som na ďalšie :-)

    OdpovědětVymazat