středa 29. března 2017

Vypínáme Laurelii:-)


Vypínání (neboli blokování) šátků patří k důležitým pletařským činnostem - vypnutí dodá šátku krásný tvar, lehkost a krajka se otevře v celé nádheře.

Pro vypínání dlouhých rovných hran, jako např. u Laurelie, se výborně hodí vypínací dráty:-)


Nechce se Vám investovat do tak drahé pomůcky? Sdílejte ji s kamarádkami pletařkami ;)!
Máme zkušenost, že šátek se dá krásně vypnout s 2 - 3 dráty! V balení je jich víc jak 15! 




6 komentářů:

  1. Líbí se mi tato barevná kombinace!
    Nevím, zda mi to nezkresluje perspektiva záběru, nebo je mozajková část opravdu o tolik užšší oproti krajkové?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trošku to zkresluje, ale mozaika je opravdu užší.

      Vymazat
    2. Moc si pletení Laurelie užívám. Mozajku jsem v předtím nikdy nepletla, tak objevuji svou Ameriku :o) Určitě si koupím další návod s touto technikou.
      Teším se na koláž z fotografií všech Laurelií.

      Vymazat
  2. Nádherné. Také se mi moc líbí barvy.

    OdpovědětVymazat
  3. Už pletu krajku a blížím se ke konci. Vůbec jsem netušila, že se dají zakoupit tyto vypínací drátky - ach, stále se učím novotám.
    Brzy pošlu fotku a už se těším až šátek se mnou vyjde ven :o).
    Alena

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna včera jsem ji vypínala a ty dráty jsou opravdu bezvadné! Nevím, kolik bych potřebovala špendlíků, kdybych je neměla.

    OdpovědětVymazat